Últimos mensajes

    • Avatar de tietbolet
    • VIDEO DEFENDER EXPEDICION ESCOCIA HIGHLANDS
    • Gracias por la sugerencia, ya hace tiempo que estoy suscrito, pero mejor enterarse de que podemos ver buenos vídeos por cuantos mäs sitios, mejor. Por cierto, tiene otro canal, al que también estoy suscrito, y que seguramente conozcas, con unos vídeos muy interesantes, de los que no desvelo curiosidades y peculiaridades, que las tienen. El que quiera verlos, es por aquì : youtube.com/@asmroverland4657?...abQLO Salud :birra: !
    • En: El Bar o la Tasca / El bar
    • 16 Abr 2024 18:50
    • Avatar de Eginaur
    • Marcador kilometros totales intermitente
    • Voy a empezar a revisar los fusibles. No sé si los relés también tendrán algo que ver con esto, creo que alguno se me queda pegado porque se me bloquean las ventanillas delanteras y el reglaje de los asientos. Si quito un relé de los de eslabón (ahora no me acuerdo cual es, luego lo pongo) y lo vuelvo a poner, vuelven a funcionar hasta pasado un tiempo. Creoo que es con la regulación de los asientos eléctricos cuando me pasa pero no siempre. Tengo que seguir probando… Suele haber algún sitio donde es fácil que haga algún cortocircuito el reglaje de los asientos?
    • En: DISCOVERY / Discovery I y II
    • 16 Abr 2024 15:41
    • Avatar de adventurista
    • Cerradura rota
    • Tendrás que desmontar y ver si algo se ha soltado o roto. El de mi hermano está igual y entre unas cosas y otras no hemos podido meterle mano y como de momento funciona el mando....:unsure: Aquí tienes un video que te puede ayudar Si lo resuelves no nos dejes con las dudas y cuéntalo por aquí para futuras consultas.
    • En: DISCOVERY / Discovery I y II
    • 16 Abr 2024 11:39
    • Retenes caja dirección eje de salida en la biela. ...
    • Hola a todos y gracias anticipadas. He desmontado la biela de la caja de dirección , sin desmontar la caja del coche ya que solo goteaba por aquí, la cual me ha costado un rato, y he sacado el guardapolvos, la grupilla, después de esto y para sacar los dos retenes y la arandela que va en medio, he puesto el motor en marcha, he acelerado un poco, he girado a tope el volante y la presión me ha sacado los retenes y la arandela hacia abajo y ha tirado el aceite, esto ahorra un trabajillo. Creo que estos retenes van por pulgadas, he medido unos 51 mm de exterior. OJO NO CONFUNDIR CON EL 300 TDI, NI LA CAJA NI NADA DEBE SER IGUAL, LA TENGO AQUI Y NO VALE NADA EXTERNAMENTE AL MENOS. He llamado a Eigas automoción , bearmach Vitoria y solo tienen un Kit, en mi opinión claramente erróneo, con un solo retén , con grupilla y arandela que no hacen falta ya que salen bien.Me dicen que en su despiece pone que solo lleva un reten, cuando veo en el manual de taller dos y mi coche lleva dos, luego es un error y si dejo el de arriba, tengo la gotera asegurada. ¿ Alguién sabe si son dos ( entiendo que si) , las medidas de ellos y las del guardapolvos ?, ¿ Alguna variante para ponerlos doble labio o alguna mejora ?. Me estan haciendo un empujador al torno a medida para introducirlos por el hueco hacia arriba y no pellizcarlos. Gracias de nuevo.
    • En: DISCOVERY / Discovery I y II
    • 16 Abr 2024 09:42
Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña: Recordarme

banner sanchez banner Eigastodox4    banner tombuctubanner storm4x4

TEMA:

WhatsApp 28 Ene 2016 07:12 #814355

Buenas
Yo le e mandado dos mp pero no responde  :'(
  • jrm80
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 28 Ene 2016 09:30 #814377

Buenas
Yo le e mandado dos mp pero no responde  :'(


Paciencia que en algún momento u otro lo hará. Sé que tenía en mente una escapadita a Marruecos por unos días, y si está por allí, en lo último que va a pensar es en mirar el correo/whatsapp/foro.  ::)  ;)

Un saludo,

Carles (GASSMAN)
Discovery IV 3.0. del 2011. "la Smeg"
Ex - Defender 90 TD5 del 2006. "la Kelvinator"
Desde Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), a los pies del Montseny.
  • GASSMAN
  • Avatar de GASSMAN
  • Fuera de línea
  • Dr. LandRovero
  • Dr. LandRovero
    Delegado de Comunidad
  • Mensajes: 4742
  • Gracias recibidas: 132

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 01 Feb 2016 23:23 #815035

Buenas!!! Esteu tots al grup ja?? Em refereixo als qui encara n hi ereu. N se meu oblidat ???
Jejeje!! Salutacions
  • Ericarange
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 01 Feb 2016 23:53 #815038

Be, ara si que esteu tots... crec...
Roger Podio
Defender Td5
RRC 3.9 v8
  • RPodio
  • Avatar de RPodio Autor del tema
  • Fuera de línea
  • Catedrático LR
  • Catedrático LR
    Socio
  • Mensajes: 5682
  • Gracias recibidas: 83

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 02 Feb 2016 14:22 #815094

Tots? no! Hi ha un aldea gala irreductible, o de irreductibles galos que ....creo que m estic liant.

661260057 es el meu.
SALUT
  • Daveland
  • Fuera de línea
  • Iniciado en LR
  • Iniciado en LR
    Socio
  • Mensajes: 163
  • Gracias recibidas: 0

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 02 Feb 2016 22:06 #815177

doncs ara ja estas... ;)
Roger Podio
Defender Td5
RRC 3.9 v8
  • RPodio
  • Avatar de RPodio Autor del tema
  • Fuera de línea
  • Catedrático LR
  • Catedrático LR
    Socio
  • Mensajes: 5682
  • Gracias recibidas: 83

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 02 Feb 2016 22:19 #815184

Moltes gracies
  • Daveland
  • Fuera de línea
  • Iniciado en LR
  • Iniciado en LR
    Socio
  • Mensajes: 163
  • Gracias recibidas: 0

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 10 Feb 2016 12:10 #816208

Hola bon dia.
El meu 6 cero 9 4cinco0 5cero1.

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 10 Feb 2016 13:28 #816219

fet
Roger Podio
Defender Td5
RRC 3.9 v8
  • RPodio
  • Avatar de RPodio Autor del tema
  • Fuera de línea
  • Catedrático LR
  • Catedrático LR
    Socio
  • Mensajes: 5682
  • Gracias recibidas: 83

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 10 Feb 2016 22:43 #816308

Encara esta operatiu això?

Roger, si pots m'hi apuntés!!

Salutttttt
  • 109LRS
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 2207
  • Gracias recibidas: 5

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 10 Feb 2016 23:05 #816313

fet tambe
Roger Podio
Defender Td5
RRC 3.9 v8
  • RPodio
  • Avatar de RPodio Autor del tema
  • Fuera de línea
  • Catedrático LR
  • Catedrático LR
    Socio
  • Mensajes: 5682
  • Gracias recibidas: 83

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 11 Feb 2016 14:32 #816408

Roger apunta'm a mi també!
  • saharien
  • Avatar de saharien
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Registrado
  • Mensajes: 728
  • Gracias recibidas: 1

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 11 Feb 2016 14:53 #816414

fet
Roger Podio
Defender Td5
RRC 3.9 v8
  • RPodio
  • Avatar de RPodio Autor del tema
  • Fuera de línea
  • Catedrático LR
  • Catedrático LR
    Socio
  • Mensajes: 5682
  • Gracias recibidas: 83

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 07 Mar 2016 13:18 #820130

Bon dia,

vaig enviar un mp a RPodio, per veure si em pot afegir també a mi al grup de Whatsapp  ;)

Gràcies!

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 28 Mar 2016 14:21 #822956

Jo si mi voleu també mi apunto
679 08 38 61
  • burkatlr3
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 1092
  • Gracias recibidas: 0

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 30 Mar 2016 10:33 #823230

Bon dia, hem creat un grup de whassap dels Series de Catalunya en restauració per ajudar-nos entre nosaltres, el nostre num es 600 vuit 1 cinc 87cinc. Siusplau, paseu un missatge per el vostre grup amb aquest numero per si algú es vol afegir.

Gracies,
Jordi
  • Perera
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 07 Abr 2016 20:27 #824535

Algú em podria afegir en aquest grup? Gracies
6  6    7    8    0    8    4  2  0

Si voleu clar  :o

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 12 Abr 2016 11:28 #825100

Bones! Vinc de Murcia (he estat un parell d'anys ) i ara aterro a la meva ciutat BCN, a l'igual que el meu Defender. Estic apuntat al de Murcia, però m'agradaria estar en aquest per estar al dia i poder conèixer a més gent!!

Gràcies! ::) :angel:

6  4  7  8  7  4  5  0  8
  • landcat
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 12 Abr 2016 12:37 #825120

Bones! Vinc de Murcia (he estat un parell d'anys ) i ara aterro a la meva ciutat BCN, a l'igual que el meu Defender. Estic apuntat al de Murcia, però m'agradaria estar en aquest per estar al dia i poder conèixer a més gent!!

Gràcies! ::) :angel:


Buenas landcat,

:-[  Em sap greu, però el grup de Whatsapp només és per socio. Es va crear amb la sana finalidad de disponsar d'una eina de comunicació més àgil i directa per a xerrar entre nosaltres.

www.clublandrovertt.org/index....65468

Tot i així, no et preocupis, perquè la majoria de "mogudes" també les anunciem "en obert" a través d'aquest subforo de Catalunya (sortides domingueres, quedades per anar plegats a alguna concentració, peticions d'ajuda, o les convocatories a les famoses trovades mensuals dels "dijueves", on sopem a base de tapes, i xerrem de tot i de res en concret, per a desconnectar una estona del nostre tediós dia a dia.  ;)

Estem per aquí per el que necessitis.  :)

Carles (GASSMAN)
Discovery IV 3.0. del 2011. "la Smeg"
Ex - Defender 90 TD5 del 2006. "la Kelvinator"
Desde Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), a los pies del Montseny.
  • GASSMAN
  • Avatar de GASSMAN
  • Fuera de línea
  • Dr. LandRovero
  • Dr. LandRovero
    Delegado de Comunidad
  • Mensajes: 4742
  • Gracias recibidas: 132

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 15 Abr 2016 16:13 #825641

Bones! Vinc de Murcia (he estat un parell d'anys ) i ara aterro a la meva ciutat BCN, a l'igual que el meu Defender. Estic apuntat al de Murcia, però m'agradaria estar en aquest per estar al dia i poder conèixer a més gent!!

Gràcies! ::) :angel:


Buenas landcat,





:-[  Em sap greu, però el grup de Whatsapp només és per socio. Es va crear amb la sana finalidad de disponsar d'una eina de comunicació més àgil i directa per a xerrar entre nosaltres.

www.clublandrovertt.org/index....65468

Tot i així, no et preocupis, perquè la majoria de "mogudes" també les anunciem "en obert" a través d'aquest subforo de Catalunya (sortides domingueres, quedades per anar plegats a alguna concentració, peticions d'ajuda, o les convocatories a les famoses trovades mensuals dels "dijueves", on sopem a base de tapes, i xerrem de tot i de res en concret, per a desconnectar una estona del nostre tediós dia a dia.  ;)

Estem per aquí per el que necessitis.  :)

Carles (GASSMAN)



Hola Carles, aquest grup de whassap que jo vaig crear i que administro es per gent que te Series en restauració, on comentem entre nosaltres els avanços, busquem solucions, comentem industrials... tot mes rapid que el foro i en temps real. No tothom te acces al ordinador per entrar al foro.
  • Perera
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 15 Abr 2016 16:19 #825644

Al novembre va morir la meva avia, i vaig causar baixa en el grup que administra el Sr. Podio.
Pasat un temps, vaig demanar que em tornessin a posar dins el grup i encara espero. Concretament va ser el cap de setmana de Broto, em vaig posar en contacte amb un soci del grup perque no tenia el mobil del Roger i em van dir que m'hi tornarien a posar.

Ara no us molesteu si muntem grups paralels...no se si censuren als que s'hi volen apuntar?, i  em sembla que pasar-nos els telefons es legal del tot. a mes al nostre grup no paga ningú cap quota.

Salutacions

Jordi
  • Perera
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 15 Abr 2016 17:01 #825656

Gràcies per la resposta GASSMAN, que hi farem. En el de Múrcia, que quan es va crear jo era soci, al xat entrava tothom que volgués, soci o no, mentre estigues inscrit al "foro", total era per estar en contacte més rapidament amb gent amb la mateixa afició, per compartir i ajudar-nos en el que fos. Però entenc que a cada comunitat es faci a la seva manera ;)

Gracies Perera  :)
  • landcat
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 16 Abr 2016 09:59 #825751

Bones!!

Soc en Julio, tot just m'he fet soci del club i m'agradaría ser part del grup de whatsapp.

El meu numero es el 628 84 37 64.

Salut i Gas
  • JuleDET
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 17 Abr 2016 10:21 #825858

:) Jo m'acabo de fer soci que m'hi podeu agregar al grup?
numero: 6 6 6 7 4 6 2 1 5
Gracies

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

WhatsApp 18 Abr 2016 09:57 #825972

Bon dia nois,

A veure, anem a pams.

Perera, aquest post en el que estem, fa referència al Whatsapp que va crear en el seu moment en Roger, i és ell com a administrador, el que va assignar les seves normes, funcionament i finalitat d’us. En cap cas té cap vinculació amb el Club. Es va crear a títol particular, al igual com tota la resta de grups de Whatsapp que han creat altres companys en aquesta i en d’altres comunitats.

Per el que fa a crear altres grups de Whatsapp, sense cap mena de dubte tothom és plenament lliure de fer el que vulgui, i “xerrar” amb qui vulgui, sigui soci o no soci. Jo crec que en Roger en el seu moment va crear el grup només per a socis perquè entre moltes altres coses, en les converses també es parlava de temes que afectaven al funcionament intern de Club (recordeu que la majoria de la JD anterior era de per aquí), i per poder controlar una mica amb qui es xerrava on line. D’aquesta manera s’assegurava que tothom en les converses era mínimament conegut i que no se’ns podia colar ningú amb ganes de fotre brega o de aprofitar-se’n il·lícitament de les nostres converses i confessions.

Per el que fa a demanar de nou al teu reingrés en el grup, si encara no s’ha fet efectiu, la millor manera de fer-ho és mitjançant aquest mateix post. El Roger de tant en tant se’l mira i dona d’alta a tots els socis que ho sol·licitin.

landcat, a veure si tenim ocasió de trobar-nos. Un bon moment per conèixer a forces companys i posar-te al dia serà apuntar-te a algun dels “dijueves” que de tant en tant s’organitzen. Estan oberts a tothom, no fa falta venir/tenir un LR, i segur que passaràs una molt bona estona. :thumbsup:

Ara fa dies que no se’n fa cap “als peus del Montseny” i potser fora bo que abans dels proper nacional se’n pugui organitzar un. A veure si el company Defendermaniac llegeix aquest post i s’anima a fer la convocatòria.  ;D

Per acabar, per el company JuleDET, espera’t uns dies per veure si en Roger et dona d’alta al grup i si no l’hi tornes a insistir o bé l’hi envies un missatge privat sol·licitant-li de nou. I per el company Fiebre, noi, em sap greu però de moment aquest grup de whatsapp només és per a socis. ( www.clublandrovertt.org/index....45840 ) Tot i així, torno a insistir que no patiu perquè les coses importants també s’anuncien “en obert” en aquest subforo de Catalunya.  :)

Carles (GASSMAN)
Discovery IV 3.0. del 2011. "la Smeg"
Ex - Defender 90 TD5 del 2006. "la Kelvinator"
Desde Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), a los pies del Montseny.
  • GASSMAN
  • Avatar de GASSMAN
  • Fuera de línea
  • Dr. LandRovero
  • Dr. LandRovero
    Delegado de Comunidad
  • Mensajes: 4742
  • Gracias recibidas: 132

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.