Últimos mensajes

    • Avatar de alcontar team
    • Saludos!!
    • La Land Rover Party (aunque creo que ahora se llama de otra manera) se celebra cada año en Les Comes, cerca de Suria. También organiza reuniones de Land Rover clásicos el Club Histórics www.historics.org también por la zona de Manresa y Berga. Disfrutadlo mucho. Saludos desde Barcelona.
    • En: General / Bienvenidas y Presentaciones
    • 24 Abr 2024 23:04
    • Avatar de tietbolet
    • Días Previos..... miércoles o jueves...
    • Apuntado queda. Enviado desde mi Redmi Note 9 Pro mediante Tapatalk[/quote] Nos pilla de camino y es un estupendo plan hacer una pequeña degustación del ambiente del Nacional, antes de llegar. Así que no nos apuntamos, pero sobre las 14:30 del ida 9 de mayo “pasaremos por allí”. Por lo que deduzco que formaremos una pequeña caravana de :lr: para llegar a destino. Y eso siempre es agradecido de ver. Además, posiblemente alguien más se pueda añadir… Como decimos en mi pueblo … “quants més serem, més riurem !”
    • En: Eventos Próximos / 2024 XIX Encuentro Nacional - 10, 11 y 12 de Mayo
    • 24 Abr 2024 22:40
    • Avatar de MRx4
    • Mecanismo Puerta Range Rover Classic
    • Excelente hilo pero me permito recordar lo dicho en su dia Tenemos una sección Range Rover classic + P38 podría responderte aqui, pero en beneficio de otros que les pueda interesar y el valor agregado de tener la herramienta en su sitio Me permito sugerir que hagas la consulta en esta sección www.clublandrovertt.org/index....icp38 aqui se lo tragara el tiempo, no puedo rescatarla par la sección de Bricolaje, o tal vez si, ya veremos
    • En: General / Consultas Land Rover en general
    • 24 Abr 2024 20:25
    • Avatar de MRx4
    • Nuevo range rovero!
    • Amigo a diferencia de otros, aqui al buque insignia se le trata con respeto asi que en lo sucesivo se escribirá Range Rover con mayusculas. Mas cosas, comenta que tipo es en la sección Range Rover Classic y P38 los colegas te ayudaran a cruzar el puerto, hasta legar a ponerlo a punto Suerte
    • En: General / Bienvenidas y Presentaciones
    • 24 Abr 2024 19:58
Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña: Recordarme

banner sanchez banner Eigastodox4    banner tombuctubanner storm4x4

  • Página:
  • 1

TEMA:

QUI SOU???? 26 Sep 2007 14:53 #134442

Bones a tots...

Avui m'he creuat amb un defender 90 blau SE per sa carretera de Sta Eugènia amb un adhesiu del club a darrera i m'agradaria saber qui es... Llavors a Inca he vist un Range bastant preparadet amb matrícula de Marid (crec) i tb duia un adhesiu del club... Qui Sou???

Salut!
  • Xaragall_TT
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

QUI SOU???? 26 Sep 2007 23:16 #134519

Hola bon vespre, no som cap d'aquets amb els que t'has creuat pero som un nou soci del club desde fa uns 2 mesos. De moment surt com Alberti. Tenc un defender 110 blanc desde fa dues semanas perque el nou que he comenat no arribará abans del viatge que tenc programat per dia 11 d'octubre a Mauritania. Supos que un dia d'aquets ens coneixerem pero crec que será després del viatge o pot ser el diumenge a Maria de la Salud. Per si un cas la matrícula es IB 8388 CU, si ets per alla fes de saludarme. Adeu.
  • Alberti
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

QUI SOU???? 27 Sep 2007 14:25 #134633

Bones Alberti!

Què hi ha diumenge a Maria??? El meu es un disco SII 0872-BYC per si me veus tu a jo...

Salut!
  • Xaragall_TT
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

QUI SOU???? 27 Sep 2007 23:05 #134756

Bon vespre Xaragall.
Era una prova puntuable a nivell nacional de 4x4 pero s'anulat. No sé els motius.
Aquesta prova ja s'havia fet pero varen anular els resultats i no va valer. La varen fer deu fer un mes a ses mines de Sineu. Només hi va haber 4 participants. Bé, ja ens veurem després del viatge. Sé que uns amics d'en Mateu de sa LAnd Rover de Palma día 6 van al Massanella. Si vols sabre mes detalls crida, ell es el director comercial.
Ja sabem que els mallorquins som un poc paxores heu dic perque aqui hi ha pocas activitats i també molts pocs llocs per anar. Jo ja h'estat a 4 clubs desde elconegut club Minaco del cual era vocal fins els diferens clubs de 4x4 a Mallorca i al final tots acaban malament, desgraciadament elmillor es anar per lliure. Quand torni porem fer una trobada, jo vaig en un grup d'amics que tots tenim tot terreny's.
Esterem en contacte. Salut.
  • Alberti
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

QUI SOU???? 03 Oct 2007 13:18 #135522

Mem si quedam idò quan tornis i mos mostres ses fotos... I de pas organitzam qualque coseta.

Salut!
  • Xaragall_TT
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

QUI SOU???? 03 Oct 2007 15:22 #135541

Escolta, en Mateu de Land Rover t'enviará un correu per si dissabte vols anar al Massanella. Tot es gratis, berenar i dinar i els cotxos son d'ells. Li vaig dir que havia d'entrar a sa página d'el club i a la secció de Balears hi trobaría a la gent de les illes que eran del club. a mem si reactivam les relacions dels socis olagent de Mallorca.
Adeu. Fins la proxima.
  • Alberti
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

QUI SOU???? 19 Oct 2007 09:53 #137763

Gràcies,

L'endemà del teu missatge vaig passar pel consecionari i en varem parlar. Però com veuràs a la secció de Dicovery el cap de fibló m'ha deixat el cotxe fet un desastre!!!! Fa pena per no dir plorera!!!!

Salut!
  • Xaragall_TT
  • Autor del tema
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

  • Página:
  • 1